VI დღე
გავეცანით მოსწავლეთა საჭიროებების მიზნით შექმნილ შეფასების ფორმებს. როგორ მოვახდენთ სასწავლო პროცესში 21-ე საუკუნის უნარების ინტეგრირებას.როგორ გამოვიყენოთ ინტერნეტი სასწავლო პროცესის გასაუმჯობესებლად, როგორ ვუზრუნველყოთ ინტერნეტის ადეკვატურად და პასუხისმგებლობით გამოყენება.
განვიხილეთ ინტერნეტ თანამშრომლობითი საწავლო რესურსების გამოყენების დადებითი და უარყოფითი მხარეები. ყურადღება გავამახვილეთ კოლაბორაციულ რესურსებზე.
გავეცავით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვას . როგორია მოსწავლის პერსპექტივიდან დანახული სასწვლო პროცესი, როგორ უნდა ვუზრუნველყოთ მოსწავლეების მიერ სასწავლო მიზნების მიღწევა საპროექტო დავალებებზე მუშაობისას.
ქალბატონო თინა, მიხარია თქვენთან ისევ თრენინგის გავლა, მახსოვს თქვენი შესანიშნავი პრეზენტაცია წინა თრენინგიდან და ახლაც საკმაოდ საინტერესო პროექტი გაქვთ. წარმატებებს გისურვებთ.
ReplyDeleteქალბატონო თინა, მიხარია თქვენთან ისევ თრენინგის გავლა, მახსოვს თქვენი შესანიშნავი პრეზენტაცია წინა თრენინგიდან და ახლაც საკმაოდ საინტერესო პროექტი გაქვთ. წარმატებებს გისურვებთ.
ReplyDeleteქალბატონო თინათინ, ძალზე მომეწონა თქვენი პროექტის თემა. გისურვებთ წარმატებებს.
ReplyDeleteქალბატონო თინათინ, ძალზე მომეწონა თქვენი პროექტის თემა. გისურვებთ წარმატებებს.
ReplyDeleteისურვებთ წარმატებებს
ReplyDeleteისურვებთ წარმატებებს
ReplyDelete